21 Eylül 2017 Perşembe

KAÇIRILDIM..


..bu gece kaçırdılar beni,

Nereye kaçırıldığımı bende bilmiyorum gözümü bağladılar..

Tam olarak kaç gündür kaçırılmış olduğumu da bilmiyorum..

İsmim Cemil Koçak, Fatih Kılıç, Turgut Çapan..

İsmim Murat Okumuş, Murat Özben, Cengiz Usta..

Farkındayım benim kaçırıldığımı duyduğunda sende kaçtın bu dertten.. Ruhuna ağır geldi. Deve kuşu misali kuma gömdün başını..

Duyduğunda 129 kez..

Yâ Latîf ültufbinâ bilutfike yâ Latîf (Ey Latîf engin lütfunla bizlere lütufta bulun ey Latîf)

deyip ya el açtın kurtulmam için. Çünkü sadece sana düşmüştü dua etmek.
ya da unuttun beni. Etmemek de hakkındı hani!!

Hatta tümden unutmak ve kulağının üzerine yatmakta..

Ama bil ki senle biz





Aynı yolun yolcusu(mu)yuz..

İkimiz de Özgürlük ve Aşk adına katlanıyoruz her acıya,

ve kesişen yollarımızda kenetliyoruz ellerimizi delice

hiç ayrılmamak için direniyoruz bunca acıya,

Yürüdüğümüz yol hatırına..




Yalnız, Sen ve Ben varız

Beni bırakma duasızlığa

Bilirsin sensiz ben hep yarımım aslında.





Unutma!

Aynı yolun yolcusuyuz ve sadece ikimiz varız

Başkası yok artık anla!

El ele bu yolun sonuna dek,

Yalnızca...




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder